Livrarea produselor comandate se face în orice localitate din România, prin intermediul firmelor de curierat rapid.
Costul transportului se poate încadra în una dintre situațiile de mai jos:
- GRATUIT pentru comenzile a căror valoare este mai mare de 250 lei cu TVA, indiferent de localitatea de desținatie, greutatea sau valoarea rambursului;
- 23.50 lei cu TVA pentru comenzile a căror valoare este sub 250 lei cu TVA, indiferent de localitatea de destinație, greutatea sau valoarea rambursului.
Termenul de livrare poate varia în funcție de produsul comandat și de disponibilitatea sa. Termenul de livrare obișnuit se încadrează între 24 și 48 de ore lucrătoare din momentul înregistrării și confirmării comenzii. În cazul în care produsul respectiv devine temporar indisponibil, operatorul vă va informa despre acest lucru în momentul confirmării telefonice a comenzii. În aceasta situație, operatorul vă va comunica noul termen de livrare. Aveți optiunea de a alege între a accepta noul termen sau a anula comanda pentru produsul respectiv. Comenzile primite pe site vor fi procesate în ordinea apariției lor. După efectuarea unei comenzi, se generează automat un e-mail cu o copie a comenzii, care va fi trimisă la adresa cu care v-ați înscris pe site. Dacă nu s-a primit acest email, înseamnă că nu s-a înregistrat comanda, caz în care vă rugăm să ne contactați.
EXISTĂ CAZURI CÂND TERMENELE DE LIVARE POT FI DEPĂȘITE DIN MOTIVE INDEPENDENTE DE NOI. ÎN PERIOADELE AGLOMERATE, TERMENELE SE DEVANSEAZĂ, IAR ACEST LUCRU VA FI AFIȘAT PE PRIMA PAGINA A SITE-ULUI DESPRE LIVRARE.
În cazul în care nu veți fi găsit la data și ora stabilite de agent pentru livrare, Klasse Jobs Consulting SRL, administratorul site-ului www.medizone.ro, va păstra produsele comandate timp de cinci zile lucrătoare, interval în care vom încerca să vă contactăm din nou pentru a definitiva livrarea. În cazul în care nici în acest interval de timp nu puteți fi găsit, comanda va fi anulată.
Dacă doriți ca produsele comandate să fie livrate într-o anumită zi și intr-un anumit interval orar, notați aceste informații în caseta de "Comentarii" de pe pagina de comandă. Comenzile vor fi livrate la data și ora stabilite în momentul confirmării telefonice a comenzii.
În cazul în care constatați că pachetul dumneavoastră a sosit avariat sau desigilat, vă rugăm să-l refuzați (menționând motivul refuzului pe borderoul de livrare) și să ne contactati în cel mai scurt timp pentru remedierea problemei.